-
Promowanie produktów luksusowych
Wydawać by się mogło, że promocja marki zawsze opiera się na tych samych zasadach i schematach postępowania. Niekoniecznie jednak jest tak w każdym przypadku. Wyjątkiem od reguł obowiązujących w klasycznym schemacie promocji opartej ma marketing-mix jest wprowadzenie na rynek nowej marki luksusowej. Jeśli bowiem podejmujemy działania właśnie w tym zakresie, bazować musimy na innej strategii […]
-
Wyszukiwarki i katalogi firm – warto czy nie warto?
Dzisiejsze możliwości, jakie oferuje Internet w zakresie reklamowania się, są bez porównania większe, w stosunku do tego, co miało miejsce jeszcze kilka lat temu. Pomimo, że Internet był już u Nas w miarę dobrze rozwinięty to jednak reklama w Internecie kilka lat temu stanowiła nadzwyczajne eldorado. Cała branża reklamowa działająca w obrębie Internetu miała jedno […]
-
Skuteczność adwords podczas promowania antykoncepcji
Jak się okazuje nie każda kobieta wie wiele o antykoncepcji. Jeżeli firma chce, aby kupowano jej produkty, nie ważne czy będą to pigułki, prezerwatywy czy różnego rodzaju żele i pianki, to musi postawić na kampanię internetową. Dziś wszyscy opierają swoją wiedzę na tym medium. Mało tego wymyślono specjalną kampanię, którą nazwano kampanią adwords. Skuteczność adwords […]